مجتمع بزرگ تولیدی آرد درزاهدان باحضور معاون وزیر صنعت بهره برداری شد
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا،'فخرالله مولایی' در آیین بهره برداری مجتمع بزرگ تولیدی آرد و سیلوی فلزی شهركی زاهدان گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده با وجود تحریمهای گسترده كشورهای استكباری، سال 91 به عنوان سال رونق شهركهای صنعتی و واحدهای تولیدی بویژه در سیستان و بلوچستان خواهد بود.

وی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان به سبب موقعیت خاص جغرافیایی ظرفیت های بالقوه زیادی در حوزه صنعت و معدن دارد كه در نشست امروز با استاندار این استان تصمیم گرفته شد تا مشوق های خاص برای سرمایه گذاران از جمله افزایش معافیت های مالیاتی در نظر گرفته شود.

مدیر عامل مجتمع تولیدی آرد و سیلوی فلزی 40 هزار تنی شهركی نیز گفت: ساخت این كارخانه در سال1361 آغاز شد و مرحله نخست آن در سال 68 به بهره برداری رسید.

'حمید شهركی' با بیان اینكه ساختمان كارخانه در سال 72 به مكان فعلی انتقال یافت، افزود: این مجتمع در زمینی به گستره 50 هكتار و زیربنای 15هزار مترمربع ساخته شده و ظرفیت تولید 300هزار تن آرد در روز را دارد.

وی اظهار داشت: دستگاهها و تجهیزات این كارخانه تمام اتوماتیك و پیشرفته و در حد كارخانه های روز اروپا است.

مدیر عامل مجتمع آرد شهركی حجم سرمایه گذاری در این كارخانه را 170میلیارد ریال ذكر كرد و گفت: محصول تولیدی این كارخانه جنبه صادراتی دارد .

وی افزود: این مجتمع برای 50 نفر به صورت مستقیم و 500 نفر غیر مستقیم شغل ایجاد كرده است.

شهركی، كمبود سرمایه درگردش را از عمده مشكلات این كارخانه ذكر كرد و از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست در زمینه افزایش زمان بازپرداخت تسهیلات بانكی همكاری و مساعدت لازم را با كارخانه داران انجام دهند.

به گزارش ایرنا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان صنایع كوچك و شركت شهركهای صنعتی كشور برای بازدید و افتتاح چند طرح دیگر عازم شهركهای كارگاهی و صنعتی زاهدان شد. ك/2

7315/653/330





:: برچسب‌ها: غروب , سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 705
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: